CFMOTO Gladiator X1000 V-Twin Efi 4x4, EPS_Gen.2
Související produkty
Detailní popis produktu
CFMOTO X1000 V-Twin EPS - Gen. 2
Přední rám+nástavba nosiče
Poznámka:
T3b - žluté SPZ (zapsané v TP jako traktor kolový, ř.p. B)
Euro 5 - bílé SPZ (zapsané v TP jako motocykl/čtyřkolka, ř.p. B)
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride.
Síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech(Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Výkon přenáší CF MOTO X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CF MOTO X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Již v základní ceně je CF MOTO X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnovými 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. CF MOTO X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CF MOTO X1000 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X1000 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají favorita celého segmentu velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice vlajkové lodi CF Moto!
- 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám *
- Extrémně výkonný nový 1000 ccm motor s válci do “V”
- EPS - špičkový posilovač řízení s progresivním průběhem
- Elektronické vstřikováni Bosch (GER)
- Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
- Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
- Zcela nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
- Nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů
- Speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
- Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
- Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
- Vysoce odolné 27” víceplátnové pneumatiky CST Stag
- Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
- Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
- Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu (volitelně)
- Špičkové přední i zadní LED osvětlení
- Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
Technické informace:
Kapacity:
Benzinová nádrž: | 30 litrů |
Olej motorový: | N/A |
Délka: | 2310 mm |
Šířka: | 1250 mm |
Výška: | 1420 mm |
Rozvor: | 1480 mm |
Suchá hmotnost: | 491 kg |
Systém pohonu:
Převodovka: | Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 26x9-14 |
Zadní pneu: | 26x11-14 |
Brzdový systém:
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzdy zadní: | Kotoučové hydraulické |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení:
Přední | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena |
Tlumiče | Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče |
Motor:
Typ motoru: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Výkon motoru: | 85k (63,4 kw)/7800 ot. |
Točivý moment: | 79 Nm/5500 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Objem motoru: | 962,6 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER) |
Zapalování: | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pracovní čtyřkolky ATV |
---|---|
Záruka: | Prodloužená záruka 5 let |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.